Bojíte se psát sami? Pište s námi!

29.7.2016
Smart Network

U většiny našich tarifů nabízíme možnost neomezené online publikace v našem networkingovém časopisu na webu! Nabízíme vám tak možnost efektivního online marketingu, který pomůže k propagaci nejen vaší osoby, ale také podnikání, produktu či události, kterou pořádáte!

Napsat atraktivní PR článek s poutavým nadpisem není jednoduchá záležitost. Chce to určitou dávku inspirace, kreativity, pořádnou slovní zásobu a nápad. A když toto všechno spojíte dohromady, přidáte špetku humoru a věcné obrázky, vznikne vám hravý propagační materiál!

Co když vám ovšem ve vašem nabytém programu nezbývá čas na hraní si s písmenky? Pak můžete využít nejen našich rad pro ulehčení tohoto úkolu, ale také našich smluvních partnerů, kteří vám radi ochotně poradí, nebo za vás přímo PR článek napíší!

 

Rady a triky pro psaní PR článků

Při psaní PR článků je nejdůležitější nemít strach ze psaní! Nebojte se, že něco pokazíte. Každý článek před jeho uveřejněním pročítáme. Pokud se jedná o drobné úpravy, provedeme je my. Pokud článek vyžaduje větší zásah, informujeme vás a doporučujeme přepracování. 

Pokud si na začátku nejste jistí, jak správně text formulovat, můžete využít diktafonu při rozhovoru s klientem či obchodním partnerem. Mluvené slovo pak můžete pouze přepsat a odeslat k autorizaci :-)

 

7 kroků ke vzdušným a přitažlivým článkům

Rozhodli jste se vytvořit článek či událost, máte nápad a teď jej JEN sepsat do podoby PR článku? Máme pro vás 7 jednoduchých kroků, jak provzdušnit článek tak, aby na první pohled byl čtenáři sympatický a byl ochoten článek dočíst až do konce!

  1. Poutavý nadpis - jestliže chcete čtenáře přesvědčit o tom, že právě váš článek si má přečíst, musíte zaujmout jeho pozornost! Nadpis článku tak musí být poutavý a výstižný. Kreativitě se meze v tomto případě nekladou!
  2. Vhodná fotka - poutavý nadpis můžete doplnit fotkou, která podkreslí první dojem článku.
  3. Upoutávka - je to ta část textu, kde máte 1 či 2 větami shrnout o čem článek je. Jde o prvotní seznámení se s textem, které rozhodne, zda bude čtenář pokračovat ve čtení.
  4. Používejte nadpisy - příliš dlouhý text ničím nerozdělený čtenáře spíše odradí od jeho přečtení. Vyjděte čtenářům naproti a článek prokládejte dílčími nadpisy. Zajistí to vzdušnost a lehkost čtení. Nadpis by měl následovat maximálně po 3 odstavcích textu.
  5. Rozdělte text do odstavců - píšete poutavý příběh, myšlenku nebo představujete svůj produkt? I tak nezapomínejte na odstavce! Maximální délka odstavce by měla být 6 řádků. Čtenář se tak bude moci lépe orientovat v textu.
  6. Nepoužívejte dlouhá souvětí - i když popisujete stále stejnou věc, rozdělujte věty! Souvětí jsou v pořádku, pokud se čtenář neztratí v průběhu a musí celé dlouhé soubětí číst znovu. Je to jako při mluvení, občas je nutné se nadechnout. Dejte tento prostor také čtenáři!
  7.  Formální úpravy textu - svůj PR článek můžete doladit k dokonalosti zarovnáním textu do bloků, proložením textu fotkami, využítí klíčových slov pro vyhledávání vašeho článku v internetových vyhledávačích.

 

Raději byste využili pomoci při tvorbě článků?

Nechcete si psát PR články sami? Nemáte na to dostatek času či odhodlání? Pak máte možnost využít pomoci našich partnerů, kteří vám napíší profi PR články.

rovAn promostudio - marketingové studio, které se věnuje online markeitingu. Jejich redaktoři jsou připraveni pro vás vytvořit PR článek na klíč. Více informací ZDE!

Jirka FIlip - náš nový vedoucí business večerů v Brně, jehož podnikáním je Hodinový mluvčí. Nejen, že vám vytvoří působivý PR článek, ale také díky komunikaci s médii vám zajistí jeho propagaci. Možnosti spolupráce naleznete ZDE!

 

S tvorbou a psaním PR článků vám můžu pomoci také já osobně. Kateřina Jančíková, asistentka a redaktorka klubu Smart Network. S webem pracuji více než rok a intuitivně jsem se učila psaní PR článků, jejich úprávám i kreativitě při jejich tvorbě. Cena za PR článek je individuální, v rozmezí 500 - 700 Kč / článek.

Kateřina Jančíková - redaktorka

Další články

Smart Network
Smart SMART TALK inspirace: „Proč jít do podcastu?” V rámci série dílů inspirace se Gabriela zaměřuje na networking a mýty, které s ním jsou spjaté. V tomto 38. díle se Gabriela zaměřuje na otázku: Proč jít do podcastu?
Detail článku
Smart Network
Člen Za hranicemi běžného: Skupina WIV group transformuje investice do nemovitostí WIV group je nemovitostní skupina, která vznikla propojením tří silných subjektů.
Detail článku
Smart Network
Smart Trapná nebyla a jako networkerka také zazářila! Přečtěte si o premiérové akci Stand up s networkingem Gábi Mrkvicové!
Detail článku
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network

KONTAKT

info@smart-network.cz Smart Network
+420 775 649 843 Smart Network
Informace o používání cookies Smart Network
Spisová značka: C 81849, vedená u Krajského soudu v Brně Smart Network
GDPR
Smart Network
Smart Network Smart Network Business Center s.r.o.
Smart Network IČ: 02607450, DIČ: CZ02607450
Smart Network Sídlo: Loosova 578/9, Lesná,Brno, 638 00
Smart Network Kancelář: Centrum Viktoria, Vodařská 2, 619 00 (2. patro)
Smart Network Úhrada vstupného na akce:
CZK: 2700633772/2010
fb tncz linked in google fb warengo google spotify apple podcasts

aplikace Podělte se s námi o kvalitu provozovaných služeb aplikace