Představení člena: Martin Luňák - Sales mentor

22.2.2017
Smart Network

Začal jste se intenzivně zabývat poradenstvím v oblasti prodeje. Vystupujete jako Sales Mentor. Co si pod tím můžeme představit?

Krásný den Vám i všem čtenářům tohoto rozhovoru. Ano je tomu skutečně tak v minulosti jsem byl spíše lektorem obchodních dovednostní a dneska působím primárně jako Sales Mentor a má to jednoduchý důvod – lidově se říká, že ryba smrdí od hlavy a já jsem si uvědomil, když jsem šel školit obchodní týmy, že pokud majitel/manažer chce po lidech něco co sám nedělá, nikdy to fungovat nemůže.

Proto jsem školení podstatně omezil a nyní školím primárně lidi svých klientů na mentoring a tahle kombinace nese skvělé výsledky.

 

Základem každého obchodu je vytvoření vztahu


Obchod je potřeba do každého podnikání – změnilo se za tu dobu něco nebo vše funguje stále stejně?

Před 10 lety v obchodě, když jsem začínal stačilo někomu říct ať se jde sejít a nebo mít o něco trošku zajímavější produkt než má, a bylo „vyhráno“. Dnes to funguje jinak a je potřeba tvořit dlouhodobé vztahy.

Bohužel se setkávám s tím, že nyní „akvizice“ probíhá po staru
„Dobrý den, protože máte ičo budete mít podnikatelský tarif, pošlete mi …. „  

To má za důsledek, že ten přirozený obchod, kdy Vám někdo něco doporučuje sám od sebe, protože je s tím spokojený, se absolutně vytrácí.

Příčina je velmi jednoduchá – není s ním dostatečně vytvořený vztah a obchod je celý jen založený na vztazích. Když si něco kupujete, tak si to kupujete od toho, s kým máte vztah jako s člověkem a vztah jako s odborníkem. Já takové vztahy vytvářím. 

 

Kdo je vaším klientem? Komu radíte?

Pochopitelně jen tomu, s kým mám vztah na takové úrovni, abych mu mohl radit.

Od živnostníků/freelancerů jako je například fotograf nebo kouč, přes lidi ve vedoucích pozicích, majitelé firem až po managment v korporátních firmách.

 

S čím můžete pomoci našim členům?

Když se s někým potkáme a neznáme ho, pokládáme si otázku "PROČ ZROVNA TY" a ne jiných XYZ lidí, na které mám vizitku nebo jsou na internetu.

Naše úspěšnost se pak odvíjí od toho jak se lidi s námi cití, tzn. Umět říct v čem jsem jiný!

 


Jak dlouho jste členem klubu Smart Network a co vás do tohoto klubu přivedlo?

Do klubu mě přivedla především zvědavost a komunita lidí, kteří se na takové akci scházejí. Se Smartem jsme oslavili nedávno první výročí a je nám spolu hezky.



Pořádáte i semináře a kurzy pro veřejnost? Chcete nás na některý nejbližší pozvat?

Velmi rád. Otevřené kurzy požádám přibližně 1-2x za měsíc.  Témata a obsah kurzů najdete zde!

 

Reference spokojených klientů

"Po již jednom měsíci od školení a konzultacích od Martina se mé nově vzniklé firmě podařilo získat velkého nadnárodního zákazníka působícího v oblasti automotive. Hodnota celá zakázka se pohybuje v řádu vyšších statisíců. Na Martinovi oceňuji schopnost velmi konkrétní a užitečné rady pro překážky, které během získávání této zakázky nastaly a také oceňuji jeho morální podporu a povzbuzení v horších obdobích. Spolupráci s Martinem mohu jen doporučit."

Jáchym Důjka, CEO, Embrand, s. r. o.

 

"Martin Luňák byl 2 roky součástí naší UPC business divize. Vždy jí významně podpořil, a to zejména svými výbornými obchodními výsledky a zároveň aplikováním excelentních prodejních dovedností, které usnadňují práci obchodních zástupců. Vždy dokázal sám sebe motivovat a zároveň ostatní kolegy. Martin je obchodník, do kterého se vždy vyplatí a vyplatilo investovat, vždy bude mít dveře v UPC otevřené."

Jan Valek, Director of Soho and B2B care - UPC Česká republika, s. r. o.

 

 

"Jsi jeden z mála, co v dnešní době umí říci svůj názor a toho si na tobě vážím. Máš za sebou těžší i delší životní cestu, než řada padesátníků. Máš co předat a jde vidět, že si to užíváš! Martin to dělá jinak. Užijte si to."

Petr Mráz, Regionální ředitel Allianz

 

 

Martin Luňák - Sales Mentor

Další články

Smart Network
Smart SMART TALK inspirace: „Proč jít do podcastu?” V rámci série dílů inspirace se Gabriela zaměřuje na networking a mýty, které s ním jsou spjaté. V tomto 38. díle se Gabriela zaměřuje na otázku: Proč jít do podcastu?
Detail článku
Smart Network
Člen Za hranicemi běžného: Skupina WIV group transformuje investice do nemovitostí WIV group je nemovitostní skupina, která vznikla propojením tří silných subjektů.
Detail článku
Smart Network
Smart Trapná nebyla a jako networkerka také zazářila! Přečtěte si o premiérové akci Stand up s networkingem Gábi Mrkvicové!
Detail článku
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network

KONTAKT

info@smart-network.cz Smart Network
+420 775 649 843 Smart Network
Informace o používání cookies Smart Network
Spisová značka: C 81849, vedená u Krajského soudu v Brně Smart Network
GDPR
Smart Network
Smart Network Smart Network Business Center s.r.o.
Smart Network IČ: 02607450, DIČ: CZ02607450
Smart Network Sídlo: Loosova 578/9, Lesná,Brno, 638 00
Smart Network Kancelář: Centrum Viktoria, Vodařská 2, 619 00 (2. patro)
Smart Network Úhrada vstupného na akce:
CZK: 2700633772/2010
fb tncz linked in google fb warengo google spotify apple podcasts

aplikace Podělte se s námi o kvalitu provozovaných služeb aplikace