Business večer | čtvrtek 07.02.2019 | JIHLAVA | Posezení U Vážky
Business večer Jihlava
Přijďte ve čtvrtek 07.02.2019 za námi na business večer. Místem konání je Posezení U Vážky. Více informací zjistíte zde. Vchod je z ulice Brněnská.
Sdílejte informace, rozvíjejte spolupráci s ostatními členy a hosty a nechte své podnikání růst společně s námi i v roce 2019.
Rezervujte ZDE
Business večer je místo, kde poznáte nové lidi ze světa podnikání a zároveň máte příležitost utužovat vztahy, které jste si již vytvořili. Na našem podnikatelském setkání máte jedinečnou možnost využít vůli aktivních lidí ve svém okolí a budovat tak své dobré jméno. Třeba tím, že nejprve sami vyzkouší Vaše služby a následně Vás mohou doporučit svým známým.
Vyzkoušejte sílu networkingu k navazování kontaktů. Podnikatelský klub Smart Network je tu pro Vás!
Přijďte na Business večer a:
- seznamte se s novými lidmi ze světa podnikání
- přidejte se do společenství lidí, kteří Vám porozumí
- budujte dlouhodobě kvalitní vztahy s lidmi, kteří mají podobné hodnoty a cíle jako Vy
Jak probíhá podnikatelské setkánív našem klubu, co můžete očekávat i jaký přínos pro vás bude mít daná akce můžete shlédnout v našem krátkém promo videu. Najděte si 2 minutky a pusťte si naše video, které Vám zodpoví všechny Vaše nevyřčené otázky!
Jaký dress code je vhodný zvolit na business akce v klubu Smart Network se dočtete zde!
Jdete k nám poprvé? Přes naši aplikaci získáte na první návštěvu zvýhodněnou cenu! Stáhněte si aplikaci zde!
Co s sebou?
- nejméně 15 vizitek
- na sebe reprezentativní oblečení (dress code: business casual)
Cena pro hosty:
- 750 Kč vč. DPH- 1. a 2. návštěva
- 1 000 Kč vč. DPH -3. návštěva a každá další
Cena pro členy: 550 Kč vč. DPH
Kapacita akce: 20
Účast hlaste vždy do pátku před akcí, nejpozději do 12:00.
Poplatek za business akci musí být uhrazen před konáním akce. Platba v hotovosti na místě není povolena!
Orientační program:
- 17:30 až 18:00 příchod a příjemná rautová večeře
- 18:00 začátek programu, představení a seznámení se s ostatními
- V 20:00 přechod z organizovaného programu na networking. Celých 60 minut prostoru pro networking, domlouvání schůzek, předávání kontaktů a přátelské rozhovory.
- Závěr celé akce je v 21:00.
Na veškeré akce se lze hlásit nejpozději 24 h před konáním (někdy se prezenční listina uzamkne při naplnění kapacity). Omluva méně než 48 h předem znamená 100% STORNO.
Nesthili jste se včas omluvit? Pak za sebe pošlete náhradníka z jakéhokoli oboru.
Pokud se člen omluví včas, peníze se mu vrátí do elektronické peněženky. Hostovi se převedou na další akci. Je potřeba kontaktovat manažera města ZDE.
Rezervujte ZDE
Klikněte na událost na FB, ať se Vám připomene místo a čas v den konání.