Přijďte ve čtvrtek 20. 04. 2023 na náš nový koncept podnikatelského setkání.
EDU KLUB se zaměřuje na networking a vzdělávání.
Toto setkání je zaměřené na téma: JAK FOTIT A NATÁČET NA MOBIL A JAK TO PAK NÁSLEDNĚ POUŽÍT NA SÍTÍCH
Přednášející:
Vladimír Jalč
- aktivně se věnuje focení od roku 2009
- focení pro: Saint Gobain a jejich dceřinné firmy (Glassolutions, Weber, Isover,...), Future Farming, Smart Network, Doma makléři, Partners, Remax
- kurzy: Jak se naučit kvalitně fotit na telefon
Vladimír si postupně prošel celou řadou žánrů jako jsou: reportáže, módní fotografie, makrofotografie, svatby, ateliérové a venkovní portréty. V současnosti se zaměřuje zejména na firemní portréty a profilové fotky. Příležitostně se věnuje také výuce fotografie. Zde se zaměřuje zejména na praktické foto-tréninky v terénu, ale i poradenství ohledně výběru vhodné techniky, práci v ateliéru apod.
Martin Tůma
- už 7 let řídí svoji videoprodukci
- za sebou stovky klientů (TESCO, Hyundai nebo Škoda)
- natočených tisíce videí
Martinovi se čím dál tím více začalo stávat, že klienti potřebovali pravidelný měsíční obsah, ale nedávalo by smysl, aby za něj platili desítky tisíc.
Proto spolu s týmem začali pořádat workshopy prodej.se, kde učí, jak natáčet na mobilní telefon. A přesně to vám prozradí. Řeknou vám základní tipy, jak natáčet na telefon, co je k tomu potřeba a proč vůbec budovat povědomí o své značce.
Petr Ševela a Tomáš Macháček
- více než 15 let praxe
- vyrobeno přes 2000 videí
- 300+ spokojených zákazníků
- velká návratnost klientely (70%)
Petko Production se věnuje profesionální foto & video produkci v kombinaci se správou sociálních sítí. Profesionální materiály, které pro své klienty tvoří, je nejen skvěle prezentují, ale hlavně jim vydělávají stovky tisíc ročně. Vědí, že profesionální prezentace je něco, co dnes potřebuje každý podnikatel či firma. Jejich klientům poskytují kompletní servis - od vytvoření a konzultace scénáře, přes výrobu fotek či videí až po finální post-produkci.


Místo konání: Design Hotel Noem Arch, VÍCE INFORMACÍ ZDE.
Zachováme standardní formát akcí, na který jste u nás zvyklí, ale k networkingu přidáme 1,5 hodiny VZDĚLÁVÁNÍ!
Každé akce se zúčastní 3 hosté, kteří nás něco nového naučí!
Jakých témat se bude vzdělávání týkat?
- různorodá témata
- každý setkání jiné téma
- témata podle aktuálního zájmu
Na EDU KLUB může přijít kdokoliv, kdo má zájem o networkování a chce se naučit zároveň něco nového.
Sdílejte informace, rozvíjejte spolupráci s ostatními členy a hosty a nechte své podnikání růst společně s námi.
Více o EDU KLUBU se dozvíte ZDE .
PROČ JÍT NA EDU KLUB?
- networking
- vzdělávání a inspirace od odborníků
- seznámení se s aktuálními tématy
- navázání kontaktů s přednášejícími i účastníky
Více o EDU klubu:
V ČEM JE EDU KLUB jiný než MIX nebo B2B KLUB?
- koncept je stejný jako u klubů, co znáte, a k tomu bude navíc obsahovat hodinu a půl vzdělávání
Rezervujte ZDE
Jak probíhá podnikatelské setkání v našem klubu, co můžete očekávat i jaký přínos pro vás bude mít daná akce můžete shlédnout v našem krátkém promo videu. Najděte si 2 minutky a pusťte si naše video, které vám zodpoví všechny vaše nevyřčené otázky!
SPUSTIT VIDEO ZDE!
Nejste si jistí, co vás na networkingové akci čeká, jak se na ni připravit? Jestliže chcete z této akce vytěžit maximum, pusťte si náš NETWORKINGOVÝ SERIÁL ZDE.

Co s sebou?
- cca 20 vizitek
- na sebe reprezentativní oblečení (dress code: business casual)
Jaký dress code je vhodný zvolit na akce v klubu Smart Network se dočtete zde!
CENA za vstup:
Cena člen: 4 000 Kč bez DPH
Cena host: 4 000 Kč bez DPH
Omluva méně než 72 h předem znamená 100 % STORNO.
Kapacita akce: 15-20 účastníků
Maximalní kapacita: 25 účastníků
Vstupné za akci EDU KLUB musí být uhrazeno před konáním akce bankovním převodem nebo platební kartou.
Jak se k nám dostanete:
Parkování u hotelu zdarma, případně je možnost využít parkování na venkovním parkovišti před Nákupním centrem Královo Pole, které je také zdarma.
MHD:
Autobus 67, zastávka NC Královo Pole
Tramvaj č. 1 nebo 6 zastávka Kartouzská
FB UDÁLOST ZDE!
Přidejte si událost do svého GOOGLE KALENDÁŘE.
Orientační program:
- 10:30 - 10:45 příchod
- 11:00 - 11:15 začátek programu, představení a seznámení s ostatními
- 11:45 - 13:45 vzdělávací prezentace
- 13:45 - 14:15 fórum
- 14:15 ukončení organizované části
-
do 15:00 networking, domlouvání schůzek
Na veškeré akce se lze hlásit nejpozději 24 h před konáním (někdy se prezenční listina uzamkne při naplnění kapacity). Omluva méně než 72 h předem znamená 100% STORNO.
Nestihli jste se včas omluvit? Pak za sebe pošlete náhradníka ze stejného oboru.
Pokud se člen omluví včas, peníze se mu vrátí do elektronické peněženky. Hostovi se převedou na další akci. Je potřeba kontaktovat manažera města ZDE.
Rezervujte ZDE