Hezký den! Tímto e-mailem ti chceme dát vědět, že se blíží networkigový večer pro všechny členy či hosty jménem Martin nebo Martina!
Ozvi se nám, zda máš o akci zájem, a že jsi připravený na vlnu nových kontaktů a inspirace.
Tato akce vznikla na přání členů s tímto jménem, takže vás čeká opravdu velmi příjemný večer plný zábavy. A kdy jindy tuto akci udělat, než v den, kdy mají Martinové svátek!
Bude se podávat také svatomartinská husa a užijeme si nezapomenutelný podzimní večer v Brně v hotelu Noem Arch v malém salonku.
Místo: __ACTION_LOCATION__
Doba trvání akce: 17:00 - 20:00
Příchod na akci: 16:30 - 16:45
Kapacita: __ACTION_CAPACITY__ - potvrď obratem svoji účast a zajisti si včas své místo na akci
Cena člen: 2 500 Kč bez DPH (3 025 Kč vč. DPH)
Cena host: 2 500 Kč bez DPH (3 025 Kč vč. DPH)
Máš v tomto termínu čas a chuť networkovat? Dej nám vědět pomocí odkazů v e-mailu. Ulehčíme si tak vzájemně spoustu času a práce. Stává se, že pozvánky padají do spamu, a tak telefonicky kontrolujeme jejich obdržení.
__ACCEPT_LINK__
__DECLINE_LINK__
Chceš mít akci za zvýhodněnou cenu? Vezmi s sebou nového hosta a akci budeš mít za 1 250 Kč bez DPH. Pokud přivedeš 2 nové hosty, tak máš účast na akci ZDARMA.
__INVITE_SOMEONE_LINK__
Přidej si událost do svého GOOGLE KALENDÁŘE.
Po potvrzení rezervace ti na e-mail přijde výzva k platbě a po úhradě se automaticky vystaví daňový doklad. Poplatek za CONNECT akci musí být uhrazen před konáním akce. Platba v hotovosti na místě není možná.
Omluva méně než __STORNO_HOURS__ hodin před konáním akce znamená 100% storno poplatek.
Jdeš na networkingovou akci poprvé?
Pokud jdeš na akci poprvé, tak při přihlášení přes naši aplikaci získáš zvýhodněnou cenu! Kromě toho tě ale pravděpodobně napadá spousta otázek.
Podívej se na náš Networkingový seriál, kde se dozvíš základní informace o networkingu. Proklikni se zde.
Co na sebe? Reprezentativní oblečení, dresscode je business casual.
Pro inspiraci rozklikněte, jaký dress code je vhodný zvolit na akce v klubu Smart Network!
Musím mít něco s sebou? Doporučujeme vzít si s sebou minimálně 25 vizitek a kalendář, kam si budeš zapisovat poznámky a domluvené schůzky.
Jak se mám představit?
Na akci máš na své představení 1 minutu. V tomto krátkém čase máš šanci říct vše důležité, abys ostatní oslovil. Nezapomeň zmínit: co a jak děláš, jak ostatním můžeš pomoci, v čem jsi výjimečný, a co poptáváš.
Pokud chceš přijít perfektně připravený, můžeš si koupit video networkerky Gábi Mrkvicové, která v 15 minutách poskytuje nejdůležitější rady a tipy, jak na efektivní představení. Odkaz k nákupu videa ZDE.
Jak se k nám dostaneš?
Parkování přímo u hotelu zdarma, případně je možnost využít parkování na venkovním parkovišti před Nákupním centrem Královo Pole, které je také zdarma. Pokud pojedeš MHD, tak za námi jezdí autobus č. 67, zastávka NC Královo Pole nebo tramvaje č. 1 a 6, zastávka Kartouzská.
Máš ještě další otázky?
Den před akcí ti dojde připomínací sms s podrobnostmi o parkování atd. Prosím, odepiš nám na ni.
Orientační program akce:
- 16:30 - 16:45 příchod, výběr místa a občerstvení
- 17:00 začátek programu, představení a seznámení se s ostatními
- 19:00 přechod z organizovaného programu na networking. 30-60 minut prostoru pro
networking, domlouvání schůzek, předávání kontaktů a přátelské rozhovory - 20:00 konec akce
Omluva méně než __STORNO_HOURS__ hodin před konáním akce znamená 100% storno poplatek. Proč se platí storno? Podívej se na video zde.
Potvrzením účasti na akci souhlasíš s pořizováním fotografií, zvukových a zvukově obrazových záznamů své osoby. Tyto fotografie, zvukové a zvukově obrazové záznamy mohou být pořadatelem akce použity pro reklamní, propagační a podobné účely, a to zcela bezplatně. V případě, že nechceš být snímán(a), obrať se na organizátory akce.