Workshop "Byznys etiketa"
Na klienta působíme především svým zevnějškem, tím vyvoláme první dojem. Hned první pohled klienta zaznamená základní charakteristiky, například celkovou upravenost, účes, čistotu, vůně, pohled, úsměv – a pak následuje letmá prohlídka oděvu, protože už tisíce let platí, že šaty dělají člověka.
-
Co si dnes vezmu na sebe?
-
Jaké bude dnes počasí?
-
Jak budu cestovat? Autem, nebo jinak?
-
Kam jdu na schůzky a s kým?
-
Kolik schůzek mne dnes čeká?
-
Co dalšího dnes plánuji?
-
Jak se mám v daném outfitu správně chovat?
-
Jak vytvořit silný první dojem?
-
Jak dodržet byznys etiketu v průběhu jednání.
-
Jak správně vyřešit nestandardní situace? (rozlitá káva, ušpinění oděvu při schůzce, upadnutí příboru nebo pokrmu na zem)
KDY: 26.11. začátek workshopu 10:00 (příchod a snídaně 9:30), konec 16:00