Anabix CRM - systém, co vám zjednoduší život

Smart Network
25.11.2020
Bc. Kateřina Sedláčková

Anabix CRM - systém, co vám zjednoduší život

Úžasným výdobytkem dnešní doby je, že se spousta úkonů děje tak nějak sama. Auto samo řadí, kávovar vám sám uvaří lahodnou kávu. A když máte štěstí - nebo spíš správný CRM systém - plní se sama i podstatná část úkonů ve vaší databázi. Co z toho pro vás plyne? Pořádek, přehled a více času na důležitější věci. 

CRM, které šetří váš čas

Sejdou se realitní makléři, finanční poradci, obchodní zástupci, koučové, tvůrci webů a obchodní zástupci. Takhle nezačíná vtip, takhle vypadá část naší vlastní klientské základny. Lidí, kterým nabízí CRM systém Anabix vše, co ke své profesi potřebují. Alespoň co se databáze kontaktů týká.

banner pro pod.klub 30.6.2020.png 

Všichni, jejichž byznys stojí na množství kontaktů se často seznamují, hodně se setkávají, ještě častěji telefonují. O množství přijatých a odeslaných mailů nemluvě. Každé seznámení a každá schůzka vedou k získávání údajů. Ty jsou pro jejich práci životně důležité, a tudíž je jasné, že jim musí obětovat nějaký ten čas. Ovšem zpracování, uložení a sdílení těchto údajů znamená ještě další čas navíc. A že ho není málo.

 

Tak schválně. Vybavíte si, kolikrát přibližně v týdnu klikáte myší na ikonku “Přeposlat”? Kolikrát vytáčíte číslo kolegy nebo spolupracovníka, abyste mu přetlumočili, co jste se právě dozvěděli v předchozím telefonátu? A kolikrát si tuhle roli nechtěně zopakujete, když si posléze vybavíte něco, co jste kolegovi v prvním mailu/telefonátu/zprávě zapomněli předat?

 

Sdílení vás zkrátka okrádá o obrovskou spoustu času. Proto jsme v Anabix CRM řadu úkonů zautomatizovali. Software spoustu změn provádí za vás.

Tak přehledně, jak jen to jde

Další neoblíbenou kapitolou správy kontaktů jsou termíny. Ať už jde o data realizací, platnosti, nebo třeba významná jubilea. Anabix CRM vás na ně včas upozorní. Obchodním partnerům bude možná padat brada nad vaší sloní pamětí. A vy jim můžete nebo nemusíte přiznat, že na páté “narozeniny” spolupráce jste si ve skutečnosti ráno nevzpomněli vy.

 

To není zdaleka vše. Hodně lidí si pod CRM představuje nanejvýš souhrn nacionále, adresu, mail, telefon a odkaz na web. Anabix CRM však umí k osobám v databázi přiřadit a pohlídat také úkoly. Ty se, stejně jako všechno ostatní, vypíšou a zobrazí na jedné unikátní kartě kontaktu. Vy i váš tým pak máte dokonalý přehled o tom, co už je splněné, co se má dít dál a do kdy to musí být hotové.

 Anabix CRM pro SmartNetwork.png

Zcela autonomně funguje také napojení na externí programy. Představte si, že na váš web dorazí zcela nový návštěvník. Zaujme ho váš produkt/služba, vyplní formulář s žádostí o nacenění a odešle. Co se stane? Za normálních okolností vám přijde mail s poptávkou, jehož obsah potom ručně překlopíte do databáze. Ne ovšem, pokud používáte Anabix CRM. Ten vytvoří novou kartu potenciálního klienta, přiřadí veškeré údaje do příslušných polí a dá vám vědět, že se ve vašem CRM děje něco, čemu byste měli věnovat pozornost.

Bonus pro členy Smart Network

Co se vám momentálně honí hlavou? Možná to, že si Anabix CRM chcete vyzkoušet!

Nikdo nechce kupovat zajíce v pytli, proto běžně nabízíme zájemcům přístup do systému na 30 dní zdarma. Členům Smart Network jsme zkušební lhůtu jednou tolik prodloužili. Máte tedy celých 60 dnů na to, abyste se přesvědčili, že Anabix CRM je přesně to, čemu se v angličtině říká win-win.

 

Chci Anabix CRM na zkoušku