Dáte si dobrý kafe?

15.2.2016
Smart Network

ObrázekObrázek

S paní Rychlíkovou jsme si povídali o kávě, spolupráci, ale i o dalších plánech společnosti Dobrý kafe.

Vážená paní Rychlíková, jako první bych se Vás ráda zeptala – jak a kdy vznikl název Vaší společnosti Dobrý kafe?

Naše rodinná pražírna vznikla v r. 2005 tak, jak většinou nové projekty vznikají. Když člověk přemýšlí co dělat a jak jít dál. Hlavní indicie, která k tomu přispěla, leží hluboko v mé minulosti, kdy jsem jako malá holka sekundovala babičce při činnosti, které jsem v té době nerozuměla.

Teď vím, že babička pražila kávu na starém kruhovém pražiči a mě se to moc líbilo. Název Dobrý kafe říká to co naše káva je. Není to vymyšlené jen po stránce chuťové, ale podtrhuje hlavně kvalitu suroviny a způsob zpracování a v neposlední řadě to, že naše káva není kyselá a nezatěžuje tak žaludek. A protože jsme Moravané, tak ne káva, ale dobrý kafe.

 

Co v první řadě může Vaše firma nabídnout zákazníkům?

Jako pražírna kávy nemůžeme nabídnout nic jiného než naši praženou kávu z kvalitních zrn. V omezené míře dodáváme ke kávě rozetky, porcelán a cukříky. Hlavně děláme kávu pro lidi,  kteří mají čas si kávu připravit a vychutnat. Na nás je zákazníky nezklamat.

 

S kterým druhem z vašich káv máte nejlepší zkušenosti a proč? (Ať ze strany vaší vlastní zkušenosti či vašich zákazníků.)

Nejlepší zkušenost co se týká nás i našich zákazníků máme s kávou Leidy a Delicious. Obě jsou směsi Arabic a jsme rádi, že lidem chutnají. Je to zavazující a přitom příjemné. Káva NORMAL a GRAND jsou kávy s obsahem Robusty bez kyselosti.

 

Spolupracujete se společností MBI, jak probíhá tato spolupráce, a jaká byla vaše spolupráce na akci MBI event?

O spolupráci se společností MBI můžu říct, že jsme rádi, že nás oslovili na akci a mohli jsme prezentovat naši kávu a poznat nové lidi, kteří měli o naši kávu zájem, a chutnala jim. Byla to pro nás reklama a mohli jsme přispět firmě MBI v pohoštění. Pokud byli spokojeni jsme rádi a nebudeme se bránit v další spolupráci.

 

Plánujete do budoucna rozšíření společnosti či jiné plány?

O rozšíření firmy samozřejmě uvažujeme. Budoucnost je nejistá jako u všeho. Náš hlavní cíl je, aby naše DOBRÝ KAFE bylo v co nejvíce domácnostech a kancelářích. Rádi bychom expandovali a přizpůsobili se odbytu naší kávy.

I vy si můžete vychutnat dobrý kafe. S MBI Passportem máte možnost i na další výhody – ať už se jedná o výhodné letenky, hotely, vstupenky či jiné. Stačí si jen vybrat! Na ukázku jsme pro vás připravili užívání MBI Passportu po celý rok dvojice Petr a Eva, která neváhala a vybrala si výhody z MBI Passportu a ušetřila tak skoro 40 000,- Kč. Zkuste to i vy!

Kateřina Srostlíková

Další články

Smart Network
Smart Závěrečný čtvrtletník, aneb shrnutí roku 2015 Rok 2015 se pomalu blíží ke svému konci a my bychom vám rádi představili novinky, které pro vás připravujeme pro rok 2016. Nechte se provést malou ochutnávkou novinek ve Smart Networku.
Detail článku
Smart Network
Člen Sushi & wine TENSHI SUSHI vám přináší ideální spojení japonského degustačního menu snoubené s vínem. Přijďte za námi do vinného sklepa Vinařství Skoupil.
Detail článku
Smart Network
Smart Fotoreportáž z oslavy 3. narozenin Smart Networku Chcete si společně s námi zavzpomínat na oslavu 3. narozenin Smart Network? Podívejte se na krásné fotky z natáčení videa i samotné oslavy.
Detail článku
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network

KONTAKT

Smart Network
Smart Network Smart Network Business Center s.r.o.
Smart Network IČ: 02607450, DIČ: CZ02607450
Smart Network Úhrada vstupneho na akce: 2700633772/2010
Smart Network Loosova 578/9, Lesná,Brno, 638 00
Smart Network Provozovna: Centrum Viktoria, Vodařská 2, 619 00 (3. patro)
fb tncz linked in google fb warengo google

aplikace Podělte se s námi o kvalitu provozovaných služeb aplikace