Dáte si dobrý kafe?

15.2.2016
Smart Network

ObrázekObrázek

S paní Rychlíkovou jsme si povídali o kávě, spolupráci, ale i o dalších plánech společnosti Dobrý kafe.

Vážená paní Rychlíková, jako první bych se Vás ráda zeptala – jak a kdy vznikl název Vaší společnosti Dobrý kafe?

Naše rodinná pražírna vznikla v r. 2005 tak, jak většinou nové projekty vznikají. Když člověk přemýšlí co dělat a jak jít dál. Hlavní indicie, která k tomu přispěla, leží hluboko v mé minulosti, kdy jsem jako malá holka sekundovala babičce při činnosti, které jsem v té době nerozuměla.

Teď vím, že babička pražila kávu na starém kruhovém pražiči a mě se to moc líbilo. Název Dobrý kafe říká to co naše káva je. Není to vymyšlené jen po stránce chuťové, ale podtrhuje hlavně kvalitu suroviny a způsob zpracování a v neposlední řadě to, že naše káva není kyselá a nezatěžuje tak žaludek. A protože jsme Moravané, tak ne káva, ale dobrý kafe.

 

Co v první řadě může Vaše firma nabídnout zákazníkům?

Jako pražírna kávy nemůžeme nabídnout nic jiného než naši praženou kávu z kvalitních zrn. V omezené míře dodáváme ke kávě rozetky, porcelán a cukříky. Hlavně děláme kávu pro lidi,  kteří mají čas si kávu připravit a vychutnat. Na nás je zákazníky nezklamat.

 

S kterým druhem z vašich káv máte nejlepší zkušenosti a proč? (Ať ze strany vaší vlastní zkušenosti či vašich zákazníků.)

Nejlepší zkušenost co se týká nás i našich zákazníků máme s kávou Leidy a Delicious. Obě jsou směsi Arabic a jsme rádi, že lidem chutnají. Je to zavazující a přitom příjemné. Káva NORMAL a GRAND jsou kávy s obsahem Robusty bez kyselosti.

 

Spolupracujete se společností MBI, jak probíhá tato spolupráce, a jaká byla vaše spolupráce na akci MBI event?

O spolupráci se společností MBI můžu říct, že jsme rádi, že nás oslovili na akci a mohli jsme prezentovat naši kávu a poznat nové lidi, kteří měli o naši kávu zájem, a chutnala jim. Byla to pro nás reklama a mohli jsme přispět firmě MBI v pohoštění. Pokud byli spokojeni jsme rádi a nebudeme se bránit v další spolupráci.

 

Plánujete do budoucna rozšíření společnosti či jiné plány?

O rozšíření firmy samozřejmě uvažujeme. Budoucnost je nejistá jako u všeho. Náš hlavní cíl je, aby naše DOBRÝ KAFE bylo v co nejvíce domácnostech a kancelářích. Rádi bychom expandovali a přizpůsobili se odbytu naší kávy.

I vy si můžete vychutnat dobrý kafe. S MBI Passportem máte možnost i na další výhody – ať už se jedná o výhodné letenky, hotely, vstupenky či jiné. Stačí si jen vybrat! Na ukázku jsme pro vás připravili užívání MBI Passportu po celý rok dvojice Petr a Eva, která neváhala a vybrala si výhody z MBI Passportu a ušetřila tak skoro 40 000,- Kč. Zkuste to i vy!

Kateřina Srostlíková

Další články

Smart Network
Člen Efektivní forma online marketingu - Videovizitka Využíváte jednoduchou, leč účinnou formu online marketingu - videovizitku? Ne? Pak si přečtěte náš článek a nechte se inspirovat!
Detail článku
Smart Network
Člen UAM: Máte na to být dobrým lídrem? Kdo je to vlastně lídr? A jak být dobrým lídrem? Není to jen o tom být šéf. Musíte toho umět ještě mnohem víc.
Detail článku
Smart Network
Člen Jarní barvy v šatníku Uf..konečně je tady jaro a sním přichází na řadu základní otázka. Co si mám vzít probůh na sebe? Stojím u přetékající skříně, ale i přesto nemám co na sebe.
Detail článku
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network

Smart NetworkKONTAKT

info@smart-network.cz Smart Network
+420 775 649 843 Smart Network
Informace o používání cookies Smart Network
Spisová značka: C 81849, vedená u Krajského soudu v Brně Smart Network
GDPR
Smart Network
Smart Network Smart Network Business Center s.r.o.
Smart Network IČ: 02607450, DIČ: CZ02607450
Smart Network Sídlo: Loosova 578/9, Lesná,Brno, 638 00
Smart Network Úhrada vstupného na akce: CZK: 2700633772/2010 EURO: 2701690402/2010
Smart Network Kancelář: Centrum Viktoria, Vodařská 2, 619 00 (3. patro)
fb tncz linked in google fb warengo google

aplikace Podělte se s námi o kvalitu provozovaných služeb aplikace