Představení člena: Bc. Milan Nerud - Internetový časopis pro podnikání a franchising (IČPF)

Smart Network
20.12.2019
Bc. Milan Nerud

Představte se nám, prosím, kdo je Bc. Milan Nerud a Internetový časopis pro podnikání a franchising (IČPF)?

Jsem šéfredaktorem Internetového časopisu pro podnikání a franchising (IČPF). Představujeme trendy, tipy a příležitosti v podnikání jako takovém, uveřejňujeme rozhovory s významnými podnikateli a manažery, analýzy, návody a poradenství. Tematický důraz je kladen na franchising. Online časopis je určen pro laickou i odbornou veřejnost zabývající se podnikáním nejen ve franchisingu.

191107-MFK-0102_web.jpg
Naším úkolem je pomoc lidem od prvotní myšlenky pořídit si franchisingový koncept až po první rok realizace. Během této doby narazí podnikatel na důležité milníky a mnoho otázek. U nás najde odpovědi. Navíc formou příběhů jiných lidí. Podnikání bez informací je jako ranní procházka minovým polem. Náš časopis si klade za cíl Vás bezpečně provést až k úspěšnému cíli. Časopis je mediálním partnerem České asociace franchisingu.

191107-MFK-0267_web.jpg

V oblasti marketingu se pohybuji 18 let, v oblasti franchisingu přibližně 5 let. Je mi velikou ctí, že velikou oporou a pomocníkem pro časopis IČF je odborným garantem inženýr Jiří Krajča, vyhlášený franchisingový poradace, který je v oboru přes 20 let. Zároveň velmi úzce spolupracujeme s Českou franchisingovou asociací.

191107-MFK-0350_web.jpg

Na mé činnosti šéfredakora mě nejvíce baví poznávat lidi a jejich příběhy. Franchising nabízí uplatnění těm, kteří převeznou úspěšný model a navíc tomu přidají svoje srdce a odvahu. Takové potkávám a čerpám od nich inspirace a energii.

Za velmi přínosnou považuji svoji účast na veškerých akcích pořádaných ČAF, protože jednat potkám a vyzpovídám špičky ve světě francisingu a také získám zpětnou vazbu od lidí, kteří ve světě franchisingu začínají nebo o něm teprve uvažují (například studenti).


191107-MFK-0351_web.jpg


Do nejbližší budoucnosti plánujeme pořádat živá setkání zájemců o koncepty s lidmi, kteří hledají. Určitě zvolíme nějakou komorní až velmi osobní formu. Mám za sebou životní zkušenost pořádání velkých akcí pro stovku účastníků. Možná právě proto jsem přesvědčen, že ta nejzajímavější setkání bývají v malém počtu, tváří tvář.

Do klubu mě přivedla má předchozí spolupráce s Gabrielou Mrkvicovou, kterou velmi obdivuji v tom, co a jak dělá a také v ní mám plnou důvěru. Věřím, že mohu být pro další členy a účastníky setkání přínosem.

191107-MFK-0032_web.jpg
Pro podnikatele a to nejen v dnešní době je velmi důležité udržet si nadhled, energii a vědomí toho, proč právě tuto činnost dělají. A potom i ta nejhorší operativa nevypadá tak zle a vše jde trochu snadnějí.

REFERENCE
Projekt Veletrh řešení - 8 měst, okolo 80 prezentujících, 800 účastníků
Časopis Marketingové inspirace

YOUTUBE ZDE

FACEBOOK ZDE