Jak jsem se stal privátním konciéřem - rozhovor

11.11.2015
Smart Network

1. Jak vznikl název konciéř a kde jste čerpal inspiraci??

Název konciéř má původ ve francouzském slově Concierge. Historicky to byla osoba působící v těsné blízkosti krále či královny. Tento člověk měl na starosti dodržování zákona, a k tomuto účelu měl k dispozici soudní zřízence.

Ze současnosti na Concierge můžete narazit nejčastěji v hotelovém průmyslu. Mojí snahou bylo tomuto slovu dodat nový rozměr, a tedy i nový tvar.

2. Čím se zabýváte a kam až sahají vaše služby konciéře?

V současnosti poskytuji svoje konciéřské služby téměř všem, a to jak jednotlivcům, tak i firmám či rodinám. Jsem schopen pro ně zařídit vše, co je legální a morální (vyřízení povolení, rezervace a koupě vstupenek, koupě narozeninového dárku, zařízení garden party, rodinných oslav, a další).

Do budoucna je mým cílem si vybudovat takovou klientelu, u které budu znát dobře jejich potřeby, a tedy budu schopen je i předpokládat a plnit dříve, než budou vysloveny. Svoji pozornost tedy soustřeďuji konstruktivním směrem.

Mé služby mají samozřejmě hranice v podobě legálnosti a morálnosti mých služeb… Uvedu příklad: bude-li klient chtít zařídit na večer eskortní službu a vím, že má partnerku tak tuto službu pro něj NEZAJISTÍM. Zajištěním bych mu vytvořil v budoucnosti problém mezi ním a jeho partnerkou.

3. Jak dlouho v této profesi podnikáte?

Mám takový pocit, že jsem se na tuto profesi připravoval celý život. Prošel jsem několika školami rozdílného zaměření, rovněž i profesně jsem prošel mnoha obory.  První myšlenka, v souvislosti s mým podnikám, přišla již na střední škole, kde jsem hloubal nad tím, proč se nedá na jednom místě pořídit vše.

4. Chystáte nějakou novinku? Nový obor či podrobnější zaměření svých služeb?

V současné době se chystám oslovit firmy s možností exkluzivního benefitu pro klíčové spolupracovníky. V případě, že Váš klíčový spolupracovník prožívá v osobním životě nějaké trable, je to znát i na jeho produktivitě, která začíná klesat. Jeho hodina práce, i když méně produktivní, je ale pro majitele stále stejně drahá. Jak tedy zvýšit jeho produktivitu na původní hranici?

Exkluzivní benefit spočívá v tom, že privátní konciéř převezme zodpovědnost za daný problém a vyřeší jej. Důležitá osoba dostane pouze informaci o tom, že je vše zařízeno. Bude loajalita vůči firmě růst či klesat, když bude vědět, že se společnost postará o vše?

5. Jak rychle jste schopen reagovat? Jsou vaše služby stále „online“?

V současné době je moje „otevírací doba“ od 7 do 22 hodin. Pokud se mi v budoucnu podaří vytvořit tzv. VIP klientelu (tedy klienty, u nichž budu znát jejich potřeby s předstihem), můžu pro ně pracovat non-stop.

Pokud mi dnes klient zavolá ve 21:00 hod a poprosí mě o zajištění narozeninové kytice na zítřejší den, jsem schopen mu ji hned ráno zajistit přesně dle jeho požadavků.

6. Pokud jste schopen takhle rychle reagovat na různé požadavky svých klientů, musíte mít jistě dostatek kontaktů. Kde jste kontakty načerpal?

Na internetu jsem četl, že Concierge je tak dobrý podle toho, jak kvalitní má kontakty. Konciéř to má v tomto směru stejné. Kontakty jsem získával na různých pracovních pozicích z různých oborů. V současné době jsem se stal členem podnikatelského klubu Smart Network Business Center, s. r.o., kde se rozšířily možnosti privátního konciéře.

Aby moje práce byla opravdu kvalitní, rychlá a především efektivní dle potřeb mého klienta, je nutné neustále stávající kontakty utužovat a získávat nové. Díky tomu jsem pak schopen zajistit takřka nemožné.

PETR ŠPETLÍK,  Privátní konciéř – Jelikož Váš čas je to nejdůležitější!

 

Autor rozhovoru: Kateřina Jančíková

Petr Špetlík

Další články

Smart Network
Smart SMART TALK rozhovor s Ondřejem Svobodou Hostem dalšího dílu podcastu SMART TALK s Gabrielou je Ondřej Svoboda, majitel firmy SimpleLift s.r.o.
Detail článku
Smart Network
Člen Představení člena: Anabix CRM - Byl jednou jeden ičař aneb CRM nad tabulky Byl jednou jeden podnikatel, zdatný obchodník. Na své cestě k úspěchu narazil na moudrou duši, která mu nabídla zázračné CRM. “Já že mám mít CRM? Sama měj CRM! Za prvé nevím, co to je, za druhé mě to uráží!”
Detail článku
Smart Network
Smart SMART TALK inspirace: “Jak být na schůzce pro druhého přínosem” V rámci série dílů inspirace se Gabriela zaměřuje na networking a mýty, které s ním jsou spjaté. V tomto 35. díle Gabriela se zaměřuje na otázku “Jak být na schůzce pro druhého přínosem”
Detail článku
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network

KONTAKT

info@smart-network.cz Smart Network
+420 775 649 843 Smart Network
Informace o používání cookies Smart Network
Spisová značka: C 81849, vedená u Krajského soudu v Brně Smart Network
GDPR
Smart Network
Smart Network Smart Network Business Center s.r.o.
Smart Network IČ: 02607450, DIČ: CZ02607450
Smart Network Sídlo: Loosova 578/9, Lesná,Brno, 638 00
Smart Network Kancelář: Centrum Viktoria, Vodařská 2, 619 00 (2. patro)
Smart Network Úhrada vstupného na akce:
CZK: 2700633772/2010
fb tncz linked in google fb warengo google spotify apple podcasts

aplikace Podělte se s námi o kvalitu provozovaných služeb aplikace