Jaký je vlastně můj osobní styl?
Všichni dnes chodíme na ples, do společnosti, do práce, na vycházky, na výlety, do kina a na spoustu dalších míst. A všichni na sebe každý den něco oblékáme a bereme si k tomu nějaké doplňky (boty, kabelky, náhrdelníky, hodinky…). Jak ale všechno snadno a správně kominovat? Jak oživit svůj šatník? Nejen to se můžete dozvědět na stylistickém semináři!
Vedu stylistické semináře na vybraných středních školách a pro členy svého týmu. Mým cílem je dělat stylistické semináře i pro veřejnost, proto bych je ráda přednostně umožnila navštívit právě Vám. Pro své klientky a klienty tedy udělám dva “přednostní semináře pro veřejnost”.
První se uskuteční 10. března 2015 v čase od 16:30 do 19:30 a druhý 25. března 2015 ve stejném čase (16:30 - 19:30). Oba semináře budou mít stejnou strukturu, takže můžete přijít samozřejmě na oba dva, nicméně uslyšíte stejné informace dvakrát (což ale často není na škodu).
Co na to říkáte, líbí se Vám to?
Na semináři se na tři hodiny sejdeme, povíme si obecná pravidla k typům postav, barvám, typům oblečení, jak si vybírat, jak se k tomu nalíčit, jaký vhodný účes zvolit a spoustu a spoustu dalších věcí. A pak se konkrétně zastavíme u každé/ho z Vás a budeme probírat Vaše konkrétní otázky. Jde mi především o to, abychom se nezabývali jen obecnými nicneříkajícími radami, ale abychom všichni věděli, co konkrétně nám sluší a jak si to máme vybírat.
Standardní cena za individuální hodinu stylistiky je 500 korun. Teď si asi říkáte, co budu tedy chtít za tři hodiny?! Nebojte se… Protože, jak už jsem říkala, se více či méně známe a máte přednostní právo účasti na semináři, budete mít i přednostní cenu. Za tři hodiny konkrétních rad ve stylistice na těchto dvou termínech zaplatíte pouze 750 korun.
Počet míst je na každém ze dvou seminářů omezen na 5 lidí!
Pokud si tedy chcete své místečko rezervovat, pošlete mi e-mail a napište mi žádost o rezervaci. Pošlu Vám číslo účtu, kam budete posílat 50% zálohu, a informace, co si s sebou máte na seminář vzít. Jakmile budu mít od Vás e-mail a zálohu na účtu, budete mít rezervované místo a nikdo Vám ho takzvaně “nevyfoukne”.
Zálohy vybírám (a jsou nevratné) z toho důvodu, že se Vás může nahlásit pět, pak tři nepřijdou a brzdí tím místa jiným, kteří by opravdu přišli. Víme o termínech však dost dopředu, takže jsem přesvědčená, že nic podobného nebudeme řešit.
Věřím, že se Vám tato novinka líbí a že se společně s prvními 10 z Vás setkáme na semináři 10. nebo 25. března.
Přeji Vám krásné skoro jarní dny!
Vaše kosmetická poradkyně Markéta