Naše členka Dagmar Kožinová představuje službu SmartSelling

Smart Network
29.1.2018
Ing. Dagmar Kožinová

Představte nám, prosím, firmu SmartSelling a její produkt SmartEmailing. Kdo může Vašich služeb využívat? 3887f576e49a.jpg

SmartSelling, jak už z názvu vyplívá, je firma, která pomáhá svým klientům s chytrým prodejem. Zaměřujeme se zejména na to, aby naši klienti měli moderní a dostupnou prezentaci na webu, aby vylepšili komunikaci se zákazníky moderní cestou a celkově učíme firmy si zjednodušovat prodej a některé procesy automatizovat a multiplikovat.

K tomu využíváme naše aplikace. První je Mioweb aplikace, pomocí které si můžete velmi jednoduše udělat profesionální web, ať už pro osobní či firemní prezentaci. Další aplikací je FAPI. Online prodejní systém, díky kterému dokážete prodávat i když budete zrovna odpočívat na dovolené. A důležitou součástí je SmartEmailing. Inteligentní nástroj pro efektivní e-mail marketing.

V loňském roce se k těmto skvělým třem aplikacím přidal ještě ProAffil. Jde o provizní program, ve kterém mohou partneři propagovat Vaše produkty nebo služby a Vy tím můžete násobit své podnikání.

Na akcích Smart Networku zastupuji projekt SmartEmailing. SmartEmailing je vhodný pro všechny podnikatele, malé i velké firmy, které ke své komunikaci používají e-mail. Pomůže Vám získat nové zákazníky a s těmi stávajícími prohlubovat vztah. Umožní Vám sbírat kontakty na potenciální zákazníky přímo z webu, odesílat pěkné kampaně s pomocí šablon, nastavit automatický proces komunikace a zobrazí Vám přehledné statistiky, ve kterých uvidíte, kdo čte Vaše e-maily.

 

Jak dlouho se zabýváte e-mail marketingem?

Dlouhé roky jsem pracovala jako obchodní ředitelka, kde jsem běžně používala e-mail i pro hromadnou korespondenci. V mém posledním zaměstnání jsem měla v kompetenci i marketing, začala jsem nad e-mailem víc přemýšlet. Dnes už je to víc než 6 let, kdy jsem se seznámila s e-mail marketingem prostřednictvím Davida Kirše. Některé věci jsem vyzkoušela a ověřila si, že to skutečně funguje. Vytvořila jsem svůj první on-line projekt, na který pak volně navázaly další. Profesně se věnuji e-mail marketingu už více než dva roky, kdy mě právě David oslovil, abych se stala součástí jeho firmy.

 

Prozradíte našim čtenářům nějaké tipy, které udělají odesílaný e-mail ještě více atraktivní?

Ve velké míře záleží na tom, kdo posílá, a jakou má tato firma či osoba e-mailovou historii.

Pokud posíláte e-mail je dobré vědět komu je určený. První otázkou na naše čtenáře je znáte dobře svého zákazníka, případně toho kdo má číst Váš e-mail? Přestože se možná tato otázka zdá opravdu triviální, je nesmírně důležitá.

Je dobré znát svého zákazníka a e-mail psát právě jemu. Vědět, jakým jazykem hovoří, co ho potěší, co si rád přečte, co ho opravdu zajímá. A pak takový e-mail napsat. Další doporučení je pište takové e-maily, které byste sami rádi četli. E-mail by měl mít zajímavý obsah, ale rovněž i přiměřenou délku.

Je dobré pokud v e-mailu dáváte svým čtenářům odpovědi na jejich otázky a přinášíte řešení na jejich potíže. Atraktivitu e-mailu samozřejmě zvyšuje i jeho předmět. Měl by být lákavý, vyvolat zvědavost a touhu tak, aby příjemce chtěl takový e-mail otevřít.

Pozor na různé emotikony, které do předmětu nepatří a rovněž na délku (max. 50 znaků). Důležitou součástí e-mail marketingu je i vyhodnocení, pohled na statistiky. Ten Vám dá odpověď na to, jak moc jsou Vaše e-maily atraktivní.

6c0767ac70de.jpg

Jaké výhody přináší SmartEmailing? 

SmartEmailing je česká aplikace. Tudíž vedeme klienty k tomu, aby jejich e-mailing byl v souladu s českým i evropským právem. Rovněž máme českou podporu, která je klientům k dispozici ať už telefonicky nebo e-mailem. Velkou výhodou je příjemné a jednoduché uživatelské rozhraní.

Na českém trhu jsme byli jedna z prvních aplikací. Neustále se snažíme sledovat zahraniční trendy a aplikaci vylepšujeme. Vedeme jednání i s největšími českým providery a děláme maximum pro doručitelnost. Zároveň prosazujeme antispamovou politiku a pomáháme našim klientům dělat kvalitní e-mail marketing.

 

Pořádáte i semináře a kurzy pro veřejnost, například tématicky zaměřené na marketingové kampaně? Chcete nás na některý nejbližší pozvat?

Účastníme se různých marketingových konferencí. Zároveň máme i vlastní systém školení. Učíme klienty pracovat s naší aplikací a využívat všechny její funkce, ale zároveň seznamujeme i s e-mail marketingem na speciálních workshopech.

Nejbližší živé školení SmartEmailingu proběhne 6.2. v Brně.  Naše klienty vzděláváme i on-line. Na našem webu je k dispozici mnoho videí SmartCoffee s podporou, kde učíme klienty pracovat s naší aplikací.

Organizujeme vzdělávací summit, který sleduje několik tisíc lidí. V letošním roce proběhne již třetí ročník E-mail marketing online summitu. 4 dny po sobě mohou naši klienti sledovat přednášky o e-mail marketingu. Na konferenci zveme odborníky a dáváme klientům velké množství doporučení.

 0da7da567c17.png

Jak dlouho jste členkou klubu Smart Network a co Vás do tohoto klubu přivedlo?

Členové klubu jsme přes rok. Cílem bylo rozšířit povědomí o naší firmě mezi brněnské podnikatele a firmy. Ale nejen to. Našim cílem je i edukovat o e-mail marketingu, aby e-mail nebyl vnímán jako spam, ale jako cesta k srdci zákazníka. Zároveň prostřednictvím klubu získáváme i zpětnou vazbu. Máme možnost vidět co firmy potřebují, co jim vyhovuje nebo naopak co jim chybí.

 

Podnikatelský klub Smart Network je spokojeným klientem SmartEmailingu.