OP Prostějov a nákupy v něm......

28.1.2016
Smart Network

Spokojený muž....spokojená rodina

Muži všeobecně neradi nakupují. Nejinak je tomu u řady mých klientů, kteří si mě najímají právě z důvodu nechuti cokoliv řešit a nemají na podobné nesmysly čas. Chtějí vypadat dobře a i se tak cítit, ale pokud dojde na samotný akt nákupu...začnou vše odkládat a najednou je i ten kohoutek v koupelně důležitější než nové kalhoty.

Našla se však řada těch, kteří využívají mé služby pravidelně a zjistili, že to taková alchymie není a já si je navíc hýčkám a rozmazluji už jen tím, že skoro nevytáhnou často ani paty z kabinky a vše jim donesu skoro až pod nos. 

Karel Knesl klient OP Prostějov

1) Myslíte, ze je móda důležitá pro Vaši praci?  Určitě...ne nadarmo se říká, že šaty dělají člověka.. Denně se pohybuji mezi lidmi a navíc pracuji  v oboru, kterým je zdraví a krása, takže je pro mne móda i svým způsobem povinnost. Současně mě i móda s Vaší spoluprací baví :)

2) Povězte nám něco o tom, co dělate? V podstatě se zabývám reklamou v oblasti zdraví a krásy. Doporučuji produkty, které mně samotnému pomohly se zdravím, a krása je k tomu příjemným doplňkem. Jedná se o značku LR. Myslím si, že každý chce být zdravý a vypadat dobře.

3) Pro koho LR je? LR je pro každého kdo chce být zdravý, cítit se dobře, a nebo si chce změnit svoji finanční situaci. Marketingový plán stojí rozhodně za pozornost! Je to moderní firma, která určitými produkty předběhla dobu a troufnu si říci, že se stává lídrem ve svém oboru.

4) Jak jsme se my dva poznali? To vím zcela přesně... na Business snídani Smart Networku.

5) Kdy využívate služeb stylistky a v čem vidíte výhodu ji mít? Stylistku využívám při výměně šatníku i při jeho doplňování, takže se dá říci, že stále. Výhodu vidím hlavně v tom, že nemusím sledovat trendy, zdlouhavě vybírat oblečení, které mi pak třeba ani nesluší, a nebo i nepadne a nakonec jsou to vyhozené peníze. Je to efektivní a finančně šetrný způsob nákupu s výborným pocitem na konci z dobrého nákupu.

  

 

Manažerem prodejny OP Prostějov je pan Stanislav Hochman a i on mi odpověděl na pár otázek.

Potkal jsem se s Vámi na naší prodejně OP Prostějov v Brně na Jánské ulici, při vykonávání naší oblíbené profese u výběru outfitu pro klienta.

Jak by se měl podle Vás muž oblékat?

Moderní muž by se měl oblékat tak, jak to nejlépe cítí sám. Přestává platit rozdělení dle formálnosti na business dress code a casual dress code a začíná se upřednostňovat méně formální oblečení. Kravata, dříve jako nedílná součást obleku, dnes není samozřejmostí, a bývá často nahrazována košilí rozepnutou na prvním knoflíčku pod límečkem, která bývá na vnitřním okraji kolem krku kontrastně zabarvena.

Moderní muž by měl určitě mít kvalitní hodinky. Někdo dává přednost eleganci, někdo zase sportovním variantám v závislosti na to, v jaké společnosti se pohybuje. Moderní muž se nebojí kombinací saka od obleku s volnočasovými kalhotami nebo s džínami. Oblíbená je kontrastní barva obuvy - hnědá, která je vždy perfektně sladěná s odstínem i materiálem opasku.

Velmi oblíbené jsou sportovní saka slim-fit střihu (kratší sako,užší klopa) a materiál bavlna s malou příměsí elastanu pro pohodlí při nošení. Často jsou saka doplněna barevnými detaily typu barevná dírka na klopě, kontrastně vyšitá dírka na rukávu nebo kontrastní knoflík. Moderní muž se nebojí kombinací barev teplých tónů, má rád hru barev a je svůj a na outfit je vždy hrdý, protože ho reprezentuje!

Tak to znamená, že od teď už všichni ví co mají dělat..

Realita je ale bohužel někdy jiná. Muž se mnohdy bojí netradičních kombinací oživených o pastelové tóny doplňků a mnohdy se raději "schová" ve velmi oblíbené kombinaci šedé s černou....ale od toho jsme tady my, abychom muže z tohoto omylu vyvedli.

Co najdou klienti ve Vaší prodejně?

  • Prvotřídní kvalitu materiálů od nejznámějších světových výrobců.
  • Nadčasový design výrobků.
  • Klient od nás odchází s jasnou vizí a s přehledem o módě, o módních trendech a o tom, co si může a nemůže v oblékání dovolit.
  • Získává přehled o materiálech ať už se jedná o mačkavost či samotné pohodlí...

Nesmíme ani zapomínat na novinky

Novinek které chystáme je hodně. Jednou z nejvýraznějších je návrat dvouřadového střihu, ať už se jedná o kabát či sako.

Poznámka:u jednořadových sak je klopa do špičky

Co se týče designu prodejny plánujeme v Brně propojení dámské prodejny s prodejnou pánskou tak, aby zákazník měl pohodlnější nákup a nemusel chodit z dámského oddělení do pánského přes venek, jak je tomu doposud.

Dále chystáme menší obměnu interiéru tak, aby měl zákazník na prodejně ještě větší přehled a cítil se zde jako doma.

 

Styling: Eva Vlachová

Pracovali jsme se značkou OP Prostějov a Otto Berg

Manažer prodejny a konzultant: Stanislav Hochman

Klient: Karel Knesl

Fotografka: úžasná Darina Hlinková

Všem zůčastněným mnohokrát děkuji za skvělý den...

Konzultace 500,-/hodina, Nákupy se stylistkou 1 950,- na 2 hodiny, ostatní individuálně.

Eva Vlachová, studio Eva Vlachová, Veletržní 13, Brno

733 195 222 | E-mail | Facebook 

 

 

Eva Vlachová

Další články

Smart Network
Smart Recept na skvělou networkingovou schůzku Nevíte jak na to? Přidejte šest jednoduchých ingrediencí. :)
Detail článku
Smart Network
Člen Představení členů: Viktor Mejzlík & Tomáš Suchomel - VITOM Group Představujeme Vám další naše členy, a to zakladatele a majitele firmy VITOM Group - realitní kancelář. A není to je "obyčejná" realitka. Nabízí i mnoho dalších služeb. Přečtěte si více.
Detail článku
Smart Network
Člen Modrá beruška zve na konferenci Naděje pro autismus Co je to autismus a jak se žije rodinám, které autistické děti vychovávají? Přijďte se dozvědět, jak je to doopravdy. Přijďte porozumět autismu.
Detail článku
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network

KONTAKT

Smart Network
Smart Network Smart Network Business Center s.r.o.
Smart Network IČ: 02607450, DIČ: CZ02607450
Smart Network Úhrada vstupneho na akce: 2700633772/2010
Smart Network Loosova 578/9, Brno, 638 00
Smart Network Provozovna: Centrum Viktoria, Vodařská 2, 619 00 (3. patro)
fb tncz linked in google fb warengo google

aplikace Podělte se s námi o kvalitu provozovaných služeb aplikace