Představení členky: Žaneta Zieglerová - Performia

Smart Network
22.11.2016
Žaneta Zieglerová, DiS.

Jste součástí týmu firmy Performia. Čím se zabýváte?

Společnost Performia se jednoduše zabývá tím, jak ve firmách vybudovat výkonný tým. Přesněji řečeno, podporujeme firmy v najímání a hodnocení pracovníků tím, že vkládáme do rukou šéfů, manažerů a personalistů naše know-how a efektivní on-line nástroje.

Díky tomu si dokáží firmy vytvořit produktivní tým lidí, kteří jim pomáhají prosperovat a dosahovat snáze svých cílů.

 

Jak dlouhou historii tato firma má? A Jak dlouho jste členkou jejich týmů?

V České republice působí společnost Performia od roku 2004 a od té doby stabilně roste. Mimo Českou republiku působí původně švédská společnost v dalších 29 zemích světa a česká „pobočka“ se letos stala už potřetí v řadě tou nejlepší v expanzi v celosvětové síti Performia. Já jsem členkou týmu od září 2016.

 

Lidský kapitál je základ každého podniku

S čím se na Vás klienti obracejí? Jaké služby poskytujete?

Nejčastěji se na nás klienti obracejí s potřebou zefektivnit výběr zaměstnanců a naučit se vybrat do svých týmů lidi, u kterých se nespálí a kteří jim opravdu budou pomáhat sunout jejich firmu dopředu.

Všichni naši klienti si uvědomují, že lidé jsou základ a pokud je neumí efektivně a dobře vybrat, znamená to pro ně v konečném důsledku ztrátu finanční i časovou a pro šéfa mnoho vrásek na čele.

Nabízíme tedy možnost vzdělání se v oblasti výběru a hodnocení pracovníků nebo využití našich on-line nástrojů, které zredukují fluktuaci a chybný výběr téměř na nulovou hranici. Jedná se například o dotazník "ověření produktivity" nebo test osobnostních a pracovních předpokladů "U-test".

V současné době probíhá v našem systému průměrně 800 testů a dotazníků týdně. Pravidelně pořádáme v Čechách i na Moravě semináře na téma výběr zaměstnanců, jejich produktivita či motivace.

 

Dáváme klientům "jiný pohled" na personalistiku

Proč si klienti vybírají právě vás? V čem jste jedineční?

Jsme jedineční v zaměření na výkonnost zaměstnanců a přesnosti výsledků. Dáváme klientům "jiný pohled" na personalistiku firmy, a to je budoucnost. To, v čem se lišíme třeba od personálních agentur, je to, že své know-how sdílíme a snažíme se naučit naše klienty vybrat si svůj tým sami.

Protože nejlépe si své lidi vždy vyberou oni, nikdo totiž jejich firmu nezná lépe než oni sami. S námi se klienti vyhnout náboru milých lenochů a naopak si přitáhnou produktivní „tahouny“.

 

Nahradíte plně personální oddělení ve firmě? Nemusí se tedy jako majitel starat o tyto záležitosti?

Jsme schopni pronajmout našeho profesionálního personalistu na určité období a pomoci v tom, na co třeba šéf nemá prostor, ale jak jsem již zmiňovala, naším hlavním cílem je to klienty naučit, tím se celý systém stává efektivnějším a pro firmu výhodnějším.

 

 

Chcete našim čtenářům prozradit nějaké novinky?

Není to úplná novinka. Ale protože proběhla v minulém roce a byla úspěšná, zařadila ji naše výkonná ředitelka Lucie Spáčilová, lektor tohoto workshopu, i tento rok.

Jedná se o workshop "Moje personální strategie" - určená personalistům a HR manažerům, kteří si v inspirativním prostředí vytvoří svou personální strategii na další rok (plán ohledně najímání a práce s lidmi). Tento workshop se koná vždy v lednu nového roku.

Mimo to máme třeba novinku, která už se stala velmi vyhledávanou, v podobě workshopu o najímání přes sociální sítě, ten míváme pravidelně v průběhu roku.

 

Proč jste se stali členy klubu Smart Network a co Vás na aktivitě v klubu nejvíce baví?

K oblasti podnikání patří i networking. Do té doby, než jsem poznala slečnu Gabrielu Mrkvicovou, jsem o této oblasti moc nevěděla a již při první snídani jsem pochopila její záměr a to mne zaujalo.

Smart Network nejen že propojuje firmy při ranní snídani, ale pořádá různé akce, které spolupráci krásně prohloubí. Těším se nejvíce na představení v jedné minutě - nové nápady, nové záměry, nové myšlenky.