Proč jsme udělali REBRANDING?

Smart Network
11.6.2021
Autor: Veronika Králová

Jednou z největších novinek tohoto roku je bezesporu REBRANDING celého klubu Smart Network, který začal koncem minulého roku 2020 a úspěšně se vše začalo dostávat do světa v březnu 2021.

Vše odstartoval Online Sales workshop v říjnu roku 2020, kde Gabriela Mrkvicová společně s Petrem Koublem z Brand First zjistili, že jsme marketingový archetyp "Jeden z nás".

Co to vlastně znamená? 

  • sounáležitost a přátelská atmosféra
  • nikdo se mezi námi necíti špatně a všichni si mezi sebou tykáme
  • nad nikoho se nepovyšujeme a ať už jde o začínajicí podnikatele, živnostníky nebo majitele firem, každý najde to své
  • pevná víra v každého jednotivce - věříme, že každý může být přínosem
  • zastáváme názor, že na dobré věci v životě má přirozený nárok každý

Archetyp.png

Na toto v prosinci navazovala další změna v podobě jiných barev loga, změny barvy fontu i barvy podkladové, což bylo spjato s návrhem Tomáše Vacka z Kontesta na rozdělení klubů do tří tipů. Novým klubem se stal B2B klub. Tím vznikly tři kluby, přičemž každý má své logo a barvu obsaženou v logu klubu Smart Network. 

Skutečnost, že logo obsahuje další tři barvy, upozorňuje na to, že se určitě máme v dalších letech na co těšit a to třeba na další kluby.

A stejně jako my rosteme s klubem Smart Network, tak i naši animáčci po 8 letech vyrostli v dospělé animáky, za což vděčíme Igorovi Schwarzovi, který vše pomohl ucelit a dostat do zdárného konce.

old_vs_new_sit_prispevek.jpg

Další velké poděkování za spolupráci patří Františku Školníkovi z Online Sales a dlouholetému grafikovi Tomášovi Holeňovi.

Tito lidé a také vy všichni jste byli velkou inspirací a podnětem pro růst klubu, za coč děkujeme a slibujeme, že se budeme posouvat s vámi i nadále.