Je lepší používat ve firmě mobil, nebo mít pevnou linku ?
Často se nás ptáte, proč byste měli používat pevnou, když existuje mobil? Porovnali jsme, jaké jsou výhody mobilu a pevné ve firmě.
5 výhod mobilu
Výhody firemního mobilu vám nemusíme náročně vysvětlovat. Každý by je jistě vysypal z rukávu.
- není člověka bez mobilu,
- klienti mají naše číslo uložené v mobilu a mohou ho využít 24/7,
- na dotazy mohou klienti volat kdykoliv, ať jsme kdekoliv,
- mobil vždy někdo zvedne, telefon si s kolegy mezi sebou sdílíme,
- mobil si bereme stále s sebou, můžeme se klientům věnovat, i když nejsme v práci.
10 výhod pevné
Má pevná nějaké výhody? Pokusíme se vám nastínit jen ty nejzákladnější.
- volající, díky uvítání ví, že se nepřehmátl a volá správně, („Dobrý den, dovolali jste se do firmy Smart Network),
- při stále se opakujících dotazech je volající informován nahraným vzkazem. („Dobrý den, vzhledem ke karanténě se nepořádají offline akce. Připravujeme pro vás online akce a již se na ně moc těšíme. Budeme vás informovat. Děkujeme za zavolání“),
- díky automatické spojovatelce je volající přepojen na toho, s kým potřebuje opravdu mluvit, (bude mluvit s účetním oddělením, a ne s recepční),
- volající se díky postupnému přepojování vždy dovolá živému člověku, (je náš technik v terénu a nemůže se hovoru věnovat? Nevadí, telefon bude zvonit u technika, který je nyní v kanceláři)
- díky statistice se dozvíme, kolik hovorů k nám dnes volalo, kolik se nedovolalo a kolika bylo zavoláno zpět, (může fungovat jako kontrola našich kolegů, ale také jako kontrola toho, jestli nám neunikl nějaký zajímavý potenciální klient),
- volající, díky svému privátnímu číselnému kódu mluví o svém problému přesně s tím, s kým má, s kým chce a s kým potřebuje. Kdo, ho zná. Kdo, zná jeho problematiku. Komu nemusí dokola vysvětlovat, co potřebuje. (Pro zpracování daní používáte daňovou a účetní kancelář. Dovolat se přímo na stůl vašemu daňaři je velká úspora času),
- díky jednomu tlačítku na pevném telefonu se může hovor, který je směrován na pevnou zvednout na mobilu. (Musíte jít mimo kancelář? To ale neznamená, že když nejste v kanceláři, nikdo se vám nedovolá.)
- díky kalendáři můžete lépe směrovat příchozí hovor a plánovat lépe např. služby o víkendu. (Můžete informovat volajícího, že v době Vánoc máte zavřeno, ale že se jeho dotazu budeme rádi věnovat po novém roce),
- hovor nasměrujete ve firmě na toho, kdo hovor může zvednout. Hovor nemusíte směrovat na kolegy v terénu. (Je makléř v terénu, nemůže hovor přijmout? Směrování na recepci a pečování o volajícího bude na klienta působit blahodárně),
- pevná linka umožní to, že se může v jeden okamžik dovolat více než dva volající.
Každý způsob telefonické komunikace má své. My jsme pro PEVNOU. Mobily mají své limity. Nemůže vám volat více jak jeden člověk. Když nezavoláte volajícímu zpět na zmeškaný hovor, vzniká riziko jeho ztráty. S pevnou nemusíte každý večer ulehat do postele. Víte, že ráno všechny zprávy o voláních naleznete v e-mailu.