Představení společnosti COM:
Jsem Petr Baudyš a jsem spolumajitel firmy Call on me.
Naše firma přivádí nove klienty a zakázky malým a středně velkým podnikům.
Jak to vůbec děláme?
Jsme specialisti na špičkový telemarketing, kampaně děláme přímo na míru a nejsme call centrum, v praxi Vám přidělime operátora přímo pro Vás a my s Vámi komunikujeme na denní bázi.
Velká výhoda telemarketingu je, ze se dá všechno řádně spočítat a naše hlavní zásada je, aby kampaň byla win-win, tzn. Aby si vždy na sebe vydělala.
Tvrdit tohle mužů z jednoduchého důvodu, praxi v obchodu a telemarketingu máme přes 28 let. našim cílem je ukázat, ze i v dnešní době, kdy se všechno řeší přes on-line, je telemarketing stále jedním z nejúčinnějších nástrojů.
Pokud hledáte partnera pro rozvoj Vašeho byznysu, obraťte se na nás.
Jsme Call on me!
Jak dlouho se věnujete této činnosti a co tomu profesně předcházelo?
Jako tým máme přes 25 let zkušeností v Call centrech, s obchodem. Kryštof a Iva dělali kolem 10 let v největším pojišťovnách a měli pod sebou desítky lidí.
Já sám se věnuji obchodu circa 4-5 let. Začínal jsem jako finanční poradce.
Co Vás na Vaší práci nejvíce baví?
Být svým vlastním pánem, tvořivost, nejsou zde žádné limity, můžu si to sám zkazit, sám udělat tak jak chci. Poskytovat kvalitní službu lidem, slyšet pozitivní ohlasy od našich klientů. Tvořit přesah.
Kde jste získával/a zkušenosti?
Výše zmíněné poradenství, od svých mentorů, knížek, z toho že snažím více dělat než mluvit. Nikdy jsem nebyl zaměstnaný.
Co chystáte do budoucna?
COM – do tří let být mezi 3 nejlepšími/největšími firmami na poskytování služeb (rozvíjení značek, domlouvání schůzek, zlepšování brandu) v sektoru B2B mezi malými a středně velkými podniky. Do 10-15 let převést naší službu z 50-60% na umělou inteligenci.
Body Express – do 5 let mít 3-5 poboček po České Republice (Pardubice, Hradec Králové, Jihlava, Jablonec, Liberec)
VIKI (hra ve vrituální realitě) – do 5 let prodat přes 100 tisíc kopií. Do 10 let prodat přes miliony kopií a být globální jedničkou mezi VR hrami bez cenzury se sociálním přesahem.
Proč jste se stal/a členem klubu SN a co Vás do klubu přivedlo?
Líbí se mi styl vedení smartu od Gabči, má drive a myslí to vážně. Změna cenové politiky pro členy. Možnost zviditelnit naši značku.
Co byste poradil/a podnikatelům v dnešní uspěchané době?
Je mnoho druhů podnikatelů, nelze to generalizovat, poradit všem jedním souvětím. Za mě to je, že každý by měl znát svoji vlastní cestu, co chce v životě dělat, dokázat a podle toho svoje podnikání nastavit.